Hajrá ELSZÖV

Kedves Kollégák!

A sok feladat, szabály és követelmény között ritkán használom ezt a fórumot arra, hogy jóhíreket is megosszak. Pedig rendszeresen vannak jóhírek, sikerek is cégünk több területén.
Most egy talán apróságnak tűnő, de annál nagyobb „port” kavaró esetről szeretnék beszámolni, ami hozzájárul cégünk jó megítéléséhez.
Pár hónappal ezelőtt az egyik nagy megrendelőnk, az ENSI kereste meg Molnár Laci kollégánkat, hogy tudunk-e segíteni egy minket (egyelőre) nem érintő projekten, a debreceni BMW beruházáson, mert az ottani automatika társvállalkozójuk elakadt egy műszaki problémánál és őket okolják a nem működő rendszer miatt.
Laci több körben segített nekik, de az ottani programozók ennek ellenére sem tudták megoldani a problémát.
Mivel jó a viszony a Megrendelőnkkel, bevállaltuk, hogy még aktívabban segítünk szorult helyzetükben. 
A programozó csapat összeült, tanácskozott, ötletelt és több lehetséges megoldást írt le segítségül – amely után még mindig nem tudták megoldani az ottani automatikások a problémát.
Nem volt mit tenni – segítő szándékunk és a kollégáinkba vetett bizalom  töretlen volt – a helyszínen kellett megoldani a problémát.
Pálinkás Norbi kollégánk lement és 3 óra alatt (!) megoldotta azt a műszaki problémát, amit az ottani automatikás kivitelező cég 3 hónapon keresztül nem tudott.
Ez az eset annyira „híres” lett, hogy nem csak az ENSI, de a fővállalkozó Market is külön levélben köszönte meg segítségünket (aki ismeri őket, az tudja, hogy nem írogatnak köszönőlevelet minden nap).
A közvetlen siker Norbié, de igazából azé a gárdáé, aki összeült, és megoldásokat dolgozott ki, igazi csapatként tudott működni, a szoftvermérnökeinké.
A sok feladat, nehézség, mindennapos küzdelmek között engem is, ügyvezetőként az ilyen esetek dobnak fel, motiválnak, köszönöm Nektek.

Mindenkinek a cégnél ilyen sikereket kívánok, hajrá ELSZÖV!

Kovács Attila